Dagens lunch :)

Hahaha jaa dagens lunch var verkligen en höjdare eller nått :D hade ingen fantasi men var sugen på frukt så de blev fruktsallad idag igen :D men de e ju nyttigt så bäst att köpa en mera frukt börjar sina i fruktkorgen :D



Två kiwi, ett päron och en mandarin =)
undra varför david alltid kan köpa så goda madariner som inte ens tål dom :O å när jag köper dom så är dom torra eller sura eller bara blää så tror jag ska låta han köpa dom i fortsättningen :D

Alltså min lilla kisse tänk om hon alltid var lika söt som hon var förra veckan hon som ALDRIG vela ligga i hängmattan i klösträdet men där hittar jag henne då jag varit på toa mitt i natten :P men hon såg gode fet ut eller så var de bara hängmattan som var för liten ;)


såg inte allt för skönt ut :D hahahah

Kommentarer
Postat av: Maja

Åh vad jag blev sugen på frukt nu när jag såg din bild! :)



Tunikan är köpt på halens, här har du en länk :)



http://www.halens.se/Product/036841?sortBy=Default&sortDirection=Ascending&filter=aW52ZW50b3J5PUZhbHNl&mid=105&oc=036

2011-01-17 @ 21:31:13
Postat av: Emmelie

Haha sötskrot :P

2011-01-17 @ 22:44:47
URL: http://embenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0