2010 =)

2010 var året som tog slut igår :)
hände ju en hel del bra saker de året :)
Var i fjällen för första gången som jag kommer ihåg iallafall för enligt mamma har jag ju varit en bit från Kvikkjokk när jag var liten oxå men tror de var sommar då :)
Så de var ju en upplevelse även om jag inte är så förtjust i skoter åkning å inte 4 dagar i rad men men man fick ju offra sig för sin karl ibland :P
Sen fira vi ju min älskling som fyllde 30 år :) de var en trevlig kväll med god mat på Tresco och jag fick en flickvän för en kväll ist för pojkvän ;)

sexig som få ;)
Sen i slutet av april tror jag de var börja vi riva i vårat hus =) och de blev så himla fint i både kök/hall och även sovrummet :)
den 21 maj var första natten i vårat alldeles eget hus =)
trivs riktigt bra hära med David och våra små 4 benta djur :)
och den 2 juni sluta jag snus och har inte tagit en enda snus sen dess så nu är de ett halv år utan snus känns bra för de mesta men ibland kommer man på sig att de skulle vara skönt att bara lägga in en men de skulle jag ju aldrig gör nu =)
sen från juni till augusti jobbade jag ju på polar som dom senaste sommrarna :)
sen den 14 augusti firade jag och David 1 år tillsammans i en stuga i Byske de var helt underbart att kunna gå ner till havet flera gånger om dagen å bara vandra i vattnet och sen grilla till lunch och middag :)

Det blåste en del men de var varmt ändå :)
och på Stigs dop dag den 9 oktober fick ju ett plus på stickan =) vi ska bli föräldrar =)
blev så paff då jag såg pluset gick ut på altan ropa på David som höll på att samla upp löv med gräsklipparen att han var tvungen att komma in och se en sak ledde han in på toan och visade han gravtestet och han tittade på mig och frågade vad de betydde jag bara de visar att vi ska ha barn :D
tog säkert tre test här hemma bara för att vara säker å sen hos bm tog hon en första gången och ett till andra gången alla visade plus gick inte att ta miste på de inte :)
och den 9 december fick vi äntligen första beviset på att de fanns en liten inne i min mage vi fick höra hjärtljuden vilken lycka hade verkligen tårar i ögonen då hade varit så orolig att vi inget skulle höra men de gick ju fort att hitta de lilla livet =)
sen har de säkert hänt en hel del som jag inte kommer ihåg just nu men så kan de ju vara =)
Hoppas ni haft ett bra år =)

undra vad man ser där uppe? ;)
God fortsättning på er alla =)


Kommentarer
Postat av: Din bubbe

Åh, gumman =) Är så mycket mysigt å alldeles underbart som hänt 2010 tillsammans med dig! Ser fram emot att spendera 2011 och tror att det blir ett ännu bättre år nu då vi dessutom får utökning i vårat hem med en 2-bent krabat lagomt till midsommar ;)

2011-01-01 @ 22:08:03
Postat av: Anneli

Vilken härlig berättelse om plusset! Och tänk att det var på Stigs dopdag!

2011-01-02 @ 15:45:49
URL: http://lua-filosoferar.blogspot.com
Postat av: vickan

Det låter som att du haft ett mycket bra år! :D Jag fick inte reda på att jag var gravid förrän 3 november :p.. Snacka om förvånad!! Var ju i vecka 10 då! :)

2011-01-02 @ 21:01:18
URL: http://vickan89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0