Mvc :)

Kämpade mig egenom två timmar lektion idag med religion med huvudvärk och gränsfall till feber men de gick rätt bra behövde ju bara lyssna och skriva lite men då jag väl kom mig hem kände jag mig inte fräsch som mitt huvud vägde som ett bowlingklot så de blev å ringa syrran och säga att jag inte kände mig så rolig för besök men ändå följer hon med mig till mvc guldvärt tur man har snälla syskon =)
Spelade även in lill hjärtat mitt och skickade en hälsning till pappa som jobbade på detta besök :( Och de blev han glad för vilket jag förstod att han skulle bli :) ska se om jag kan lägga ut de på bloggen imorgon orkar inte göra de ikväll e fortfarande trött i huvudet och ryggen känns paj man ska aldrig göra nått som har med träning att göra har jag ju sagt :P
Men alla värden såg bra ut sa Margareta vilket var skönt att höra :) mamma och bäbis mår helt okej =)

Puss på älsklingen där inne i magen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0