Magen vecka 22 vs vecka 9

Så sjukt att man inte kan se dessa skillnader själv när jag ser mig i spegeln ser jag att jag har blivit större men det är ju så sjukt stor skillnad mellan vecka 9 och vecka 22 :)

Vecka nio här gick byxorna fortfarande igen eller de gör dom än men man får så ont i magen om man har dom stängda så jag väljer att gå med två knappar öppna men nu har jag ju investerat i ett par mammajeans som är jätte sköna :)


Men jag ser fasiken GRAVID ut på kort men inte då jag ser mig i spelgen men men får väl bara leva med att de är så ;) Den 9 ska jag på mvc och de låter som min syster ska följa med mig :) hoppas på att få lyssna på lillhjärtat där inne =)

Puss och kram på dig älskade bäbis :)


Kommentarer
Postat av: Maja

Jäklar vilken skillnad :) Så mysigt med gravidmage!! :D Jag älskar min, hihi, än så länge :P

2011-02-04 @ 07:39:41
URL: http://lillpyretsmamma.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja nu syns det :) Man tycker inte själv att den växer så mycket men andra ser det. Jag tycker min mage är liten men det tycker ingen annan haha

2011-02-04 @ 08:36:27
URL: http://mammaskrabat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0