Magen v. 24 (23+0)

Tyckte nyss jag la upp bilder på magen brukar göra de varannan vecka så nu är de tydligen dags igen :P så lägger upp bilderna vi tog på allahjärtans dag =)

Tycker som sagt fortfarande inte de ser ut som en gravidmage men de kommer väl förhoppningsvis innan den lilla bäbisen vill komma ut ;) det är så mysigt nu då man inte bara känner bäbisen då man ligger ner utan även då man sitter kommer de små puffar här och där men de känns ju inte riktigt lika tydligt som när man ligger ner men ändå =) Varje kväll ger dig mig några sparkar igår sa jag till David att hela täcket lyfte och vad får man tillbaka? :P David: till taket då eller? :P suuuuck inte riktigt så jag menade :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0