Förrådet m.m

Suck detta förråd som vi har på övervåningen även Verres gamla rum är fullt i saker som vi knappt rört sen vi flytta hit behöver man verkligen spara allt? Vad gör man med allt poslin som man har som man inte använder känns onödigt att de ska ligga å ta plats men samtidigt kan man ju inte slänga fungerande saker eller? Sen vet man ju aldrig kan ju vara bra och ha sen men undra när detta sen är? Dagen då man rensar där igen om 10 år och inser återigen vad saker man har?
Sen kan jag ju även meddela att dom flesta saker är mister Lundbergs saker så jag kan knappt göra nått då han e borta utom att ställa undan saker som jag VET ska vara kvar men vad hjälper de då försvinner inga saker bara mer som ska spararas :(
Jag har problem :P
Sen då man sover uruselt och bara vaknar ena gången är de för att de e sjukt varmt hatar denna kroppstemperatur förändringar man får kan ju fasen inte klä mig rätt på något sätt morr... Sen måste jag nog sätta ett till täcke i sängen som stöd kanske för ta de duntäcket som stöd eftersom de e så varmt men då kommer jag inte kunna somna för jag saknar tyngden av mitt vanliga täcke shiiiit vad jag klagar :P men de e riktigt jobbigt då man  inget orkar göra man känner sig inte riktigt kry någonsin :S
Men ska försöka cykla lite ikväll å göra övningarna som är i boken som ska avlasta ryggen osv kan ju vara bra i längden som alla påpekar även om jag enligt mig själv alltid kommer fram till att de e sjukt onödigt att träna eftersom man bara får ont någon stanns av de :D hahahaha

Sen har ju skrållan oxå problem :P Hon kan inte lägga sig på mig som hon brukar då jag sitter med datorn i famnen i soffan hon prövar men inser att de inte är bevämt när mamma har börja få så stor mage :P Men Zip trotsar magen och lägger sig där ändå ;)


Davids gamlarum numera gästrum för Alice mest ;) haha saker ööööverallt :O


Sen tvrummet eller vad man ska kalla de hit har vi oxå dragit ut en del saker ;)


Den hära delen är kvar att gå egenom :D nån som e sugen på att hjälpa till? ;)

Här är den färdiga delen som jag gick egenom igår =) Även bäbisens badbalja ligger här upp =)
Nu ska jag se om jag kan hitta nå onödigt som jag kan slänga :)
Vinkvink

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hej!

Vi har samma dilemma.

Jag fungerar på att ringa Återbruket.

Dem kommer ju och hämtar och kanske något någon annan vill ha.

Inte jag iallafall, tycker mest att våra grejer skräpar. Varför spara på något?

Ingen som vill ha det nu, ingen som vill ha det sen heller.

2011-02-10 @ 15:04:06
URL: http://luuvas.blogg.se/
Postat av: Lina

Hello, have we met!? ;) Jag är ju fan bäst på att organisera, kände att de börja klia i fingrarna bara när jag såg bilderna ;) haha.

2011-02-10 @ 18:39:29
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0