Dåligt med uppdatering :P

Jaaa de har inte varit så mycke uppdatering alls i vecka märker jag :O Vet knappt vad jag gjort i veckan :P I Tisdags halv fem på morgon kom taxin och hämtade David som skulle ner till typ Jönköping :)
Så under tisdagen hade jag en timma mattelektion fick veta att jag hade VG på senaste provet så ett MVG och ett VG vad fasen har hänt jag kan ju inte räkna matte? :O Men hörde att man kunde tenta av skiten i förväg om man ville å slippa gå på lektionerna och de skulle ju vara sjukt skönt för de skulle betyda att jag bara har två timmar religion på onsdagar :D Skulle passa mig utmärkt =) Sen kom Eva och Vincent förbi på en fika och under tiden hann mamma kika in efter jobbet sen kom pappa efter han slutat och hämta släpet och sa hej :) Sen åt jag lite middag och senare på kvällen kom Peter förbi på kaffe å lite surr inte så ofta man ser han numera :) och jag tror de var under tisdagskvällen så kom Purran och Krille förbi med min tv som hon lånat eftersom hennes pajjat åsså hade dom med sig en daimglass och en cola åt mig :D De tackar vi för!!!

Under onsdagen hade jag ju religon i två timmar såg en film om hjärntvätt/mindcontroll sjukt hur man kan bli hjärntvättad utan att man vet om de bäst man passar sig :O
Sen efter lektionen for jag och handlade Kycklingbaguetter eftersom jag skulle få middags och film främmande av Louise =)
Så vi surrade lite om bäbisarna i magarna och åt baguetter och sen blev de morötter, gurka, chips och dip till filmen Percy Jacksson de var mysigt =)
Sen igår torsdag inga lektioner alls skööönt blev en slappar dag och så kom Lina och Em hit och såg Burlesque  bara sett den 3 gånger nu hahaha vad gör man inte för sina vänner och en bra film :)
sen åt vi middag blev varma mackor och nyponsoppa de var gott men helvetes vilken magknip jag fick :S Jag brukar väl ALDRIG ha magknip? helvetes så ont de gjorde visste inte riktigt vars jag skulle ta vägen överhuvudtaget :( blev lite mindre smärta då jag gick och la mig men försvann inte helt sen somna jag och när fan vaknar jag? Joo strax efter 3 sen har jag halv sovit till David klev upp vid sex och sen dess har jag varit klarvaken och nu ligger jag i soffan helt död  känner mig verkligen som en Zombie sket fan i skolan idag för jag hade ändå inte fått något gjort ligger ändå före som attan och ska skriva prov direkt efter lovet så jag kan börja tenta av skiten :)
Så idag ska jag nog inte göra nått alls för jag lär inte orka de huvudvärken ligger å smyger i bakgrunden så få se när den kommer fram helt....
GUUUD vad de blev mycke text förstår om ni inte orkar läsa allt :P


Så hära trött känner jag mig ;) Söta unge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0