Dagen som börja dåligt sluta gode bra =)

Denna dag börja ju verkligen skit kan man ju säga var vaken från de David klev upp vid 6 till ca halv 9 då passa de att somna om fick sen sova till halv elva då telefon fanet är ställd på att jag skulle kliva upp helvetes så trött å grinig jag var :(
Sen tycker Purran att vi skulle hitta på nått å vad hittar hon på jo att vi ska åka till snårris å sno lite ved från pappa min så vi kan göra upp en liten eld på baksidan =) haha tror aldrig jag har misslyckat så mycke med en eld tur purran styrde upp de med sin icke sönder rökta lungor :P hahahahah
Sen kom jag på att jag kunde höra med min syster om Seth och Ella var sugna på att vara med mig medan dom hämta sin bil i Luleå så barnen skulle slippa åka dit fram och tillbaka för ingenting och mycke riktigt kom dom hit fick knappt ett hej så börja dom leka ;) Moster lilla små trollungar :) Seth med sina tusen frågor om varför vissa saker är som dom är vissa är riktigt kniviga att svara på ;) Sen fundera han mycke på purrans piercing som hon har i läppen :P försökte förklara att de e samma sak som att ha hål i örat :O då tyckte han de lät konstigt att ha ett örhänge i läppen :P himla sötunge =) Barn har helt enkelt roliga funderingar tycker jag :)

Inte så stora på detta kort :) men de är Seth till vänster och Ella till höger :)
Dom fick lite korv och makkisar till middag innan Linda kom och hämta dom :)
Ella var lite sur för hon hade då minsann inte fått känna på skrållan nått. Men så går de då man springer efter katten den vill inte vara med ;)
Sen fick ju David sin efter längtade kycklingbaguett som han varit sugen på sen igår då han skulle köpa de på vägen hem från jobbet och kom dit 5 min före stängning men då hade dom redan stängt då var inte David the bagel så glad :(
Och ikväll fick jag min efterlängtade fruksallad som jag velat ha idagar men varit för lat för att orka handla till jaaa man får skylla sig själv då men de var sjukt gott ;)
Nu ska jag ta å känna lite på min mage som har hoppat en del sen jag börja skriva detta inlägg :)
Imorgon blir de mvc med min systeryster som sällskap :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0