Bild 11 En person du kan berätta allt för!

Ååå de måste ju vara min älskling =) Passar ju bra så hära till alla hjärtansdag med att just du får pryda mitt översta blogg inlägg =)

Finns nog ingen människa som står ut med mig utom just han =) Man kan inte hitta en finare människa =)
Han är social, snäll, go, förståeende och helt jävla underbar :) Skulle kunna fortsätta men jag tror ni förstår vad jag menar =)

Jag älskar dig Bumman och jag längtar efter vår bäbis!

Puss från din Bubbe @Tåggatan 29

Så står de på piteå-tidningens hemsida undra om de kan vara till mig och bäbis =)

Jag älskar dig också David :) Och längtar fruktansvärt efter våran lilla alien :)


Kommentarer
Postat av: bubben

Naw. Klart det är till dig :-) puss

2011-02-14 @ 17:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0