Alla hjärtans dag :)

Igår var de verkligen kärlek här hemma :) Medan jag satt och fundera på vad jag skulle ha på mig till våran mysmiddag får jag ett sms från min sambo för de första offra sin sovstund på bussen för att sen sitta och skriva ett jätte fint sms åt mig :) Tårarna börja ju rinna direkt men de kan jag säga har inget med att jag är gravid att göra för han har skickat såna förr och de bara rinner ;) Men jag skäms inte för de! Det betyder bara för mig att jag är lycklig som har David och våran framtid tillsammans =)
Då David kom hem blev han först lite paff då han såg att jag fixat till mig så att han var tvungen att gå å byta om till skjorta ;) Sen gjorde vi vitlöksbröd är inte så ofta vi gör de hemma och det är ju dumt för de är ju gode gott att göra egna :)


Sen till varmrätt blev det detta :)

Bakad potatis med pepparbiff och varm beasås =) lite fattigt på salladsidan men enligt mig är de bättre än inget ;)
Sen har jag faktiskt ingen bild på efterrätten men de var iallafall prinsesstårta sjukt gott tur de finns kvar så jag kan mumsa på de ikväll :D
Sen blev de film The weddingplanner tror jag den heter med jennifer Lopez  och Matthew McConaughey riktigt bra =) Sen hitta David Men in black så blev lite blandat på filmfronten inte bara kärlek =)
Sen avsluta vi kvällen men ett kort på detta :)

David hjärtar bäbis i magen :) Puss på dig bäbisen där inne =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0