Ont...

Tror inte mina olyckor tar slut än på ett tag verkar de som himla typiskt :( Förra veckan så halka jag ju utanför Skräpet och Eva blåmärken på båda knäna duktigt Marie :S Senare den veckan gick jag in med de ondaste knäet i sängen självklart, så nu kan jag inte stå på knä heller så sjukt ont de gör :S Sen igår skulle jag brottas med david och självklart var olyckan framme igen och jag drar ner oss båda på golvet och slår ryggen mot vardagsrumsbordet så nu är min rygg/rumpa alldeles blå med :( Ser ut som en Smurf med vita fläckar just nu bra till nyår och allt :O Jag är som sagt sjukt mördbultad...


This is me right now.. fast jag har en mjukare soffa än en bänk men inte är de långt ifrån :O


Kommentarer
Postat av: Mamma

Synd om dig lilla gumman Krraaam och bättre tur 2012<3

2011-12-31 @ 11:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0