Vägning!!

I söndags vägde vi oss efter en vecka reslutatet blev minus 0,7 kg för mig kanske inte så mycke men de e är ju alltid en start som kan sporra en till mera =) Var ute på en cykel sväng igår kväll då david sprang upp till kanis och hem igen sen idag har jag cyklat en mil på motioncykeln här hemma men hur sjukt tråkigt är inte de? Men är ju så tråkigt väder ute men man kanske kan ta sig ut på en sväng ändå ska bara få med min sambo =) Hans vikt i söndags stod på 90,6 så 0,4 kg för hans del men vi kämpar vidare här med de =) Fick på mig min förlovningsring idag men gud så obehagligt de blev efter ett tag höll attans inte på att få den av fingret så den får nog stanna på halsbandet ett tag till tyvärr :( Är ju hur länge som helst sen jag kunde ha den så blev så lycklig att de gick att få på men men shit happens :S


Kommentarer
Postat av: Lillasyster Elin

Bra kämpat hörrni! Ett minus är alltid mer värt än ett plus när man kämpar med vikten oavsett om det är lite eller mycket =)

2011-08-16 @ 22:35:51
Postat av: Alice

okeejj, men kan du inte kolla upp vad det är för nån kamera då? för "davids" säger inte mig så mycket ;) hehe!

Kraamis <3



PS: NÄR KOMMER DU NER TILL DINA KÄRA VÄNNER?!?!?!

2011-08-24 @ 21:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0