Gardiner =)

Jag och min älskade "Lillasyster" Elin har sytt gardiner till barnrummet med Barbapappa på såå sjukt sött de blev =) Sen gjorde även Elin ett örngott sen ska jag försöka mig på ett täcke de kan ju inte vara så svårt eller? ;) Det får tiden verkligen utvisa har ju inte så mycke tålamod om man säger så ;)

Nu skulle vi bara ha haft mera tyg så vi har nått skoj att gör sen eller hur Elin? ;)
Jag tror verkligen att sebastian hade gillat sitt rum hans mamma gör de då iallafall =)

Saknar dig pojken min <3 puss

Kommentarer
Postat av: Moster Elin

Det blev supersött :-)

Skickligt av oss det där, det tog ju bara en kvart eller 2 :-p

Kram bästa lillasyster <3

2011-08-25 @ 22:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0