Försök till viktnedgång :)

Ja man la ju på sig några kg då lill grabben våran låg i magen min men nu ska jag och David försöka råda bot på de :)

Blir en 10 veckors period ska försöka få bort 10 kg på den tiden lär ju bli tufft med tanke på att jag verkligen HATAR att träna men allt man gör måste ju bli till de bättre så går jag bara ner hälften är jag nöjd ändå faktiskt :) Har tagit bilder på hur vi ser ut nu och hoppas på en förminskning av lite fläsk på magen om tio veckor :)



Detta är då jag 70 kg så 60 kg är målet fy attans hoppas detta går vägen har ju cyklat mer i sommar än jag annars brukar så hoppas de ger lite resultat iallafall


Här är älsklingen med 91kg och han planerar att gå ner 6 kg
Så ska man försöka äta mindre onyttigt och röra på sig lite mera Hejjja oss =)

Kommentarer
Postat av: Liinda

Lycka till, tror de kommer gå superbra :) Också då ni är två och peppar varandra blir de ju lättare.

2011-08-07 @ 22:34:33
Postat av: Lina

YOU CAN DO IT - jag hejar på er! :D

2011-08-08 @ 23:58:56
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se
Postat av: Emmelie

Hejja hejja!:D de fixar ni:)

2011-08-10 @ 14:08:57
URL: http://embenz.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja nog fixar ni hejna! :)

2011-08-10 @ 15:55:31
Postat av: Maja mamma till Benjamin

Hejja hejja er nu! Vi skulle också behöva ta tag i det där med vikten men det är brist på ork!

2011-08-13 @ 19:00:07
URL: http://lillpyretsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0