Soool och värme =)

Vilket väder man fick vakna till =) synd bara att man inte sov längre att sova till 12.40 då man jobbat natt är INTE okej minst 14 ska man sova till :/ Men men kan ju säga att så fort David låste dörren somna jag och ändå tyckte jag att jag var sjukt pigg för att ha varit vaken hela natten har knappt gäspat nått så dom gamla takterna sitter nog i från tiden innan krabaten i magen =) Hoppas bara man kan vila lite ikväll innan jobbet annars får man hoppas att en ljudbok kan hålla mig vaken under natten =) Har lagt in på slaget tolv tror jag den hette med Nora Roberts har läst två av hennes andra böcker och dom har varit helt okej så hoppas på att denna är bra oxå annars finns ju risken att ljudboken blir ett sömnmedel ist :P

Jag kan inte förklara i ord hur underbart de är att känna barnets rörelser där inne som igår då den hade hicka innan jobbet och sen på rasten känner man hur de börjar små picka =) undra om de e lika jobbigt för dom att hicka som för en vuxen för jag kan bli galen då man har hicka den tar ju aldrig slut och folk har ju en förmånga att skratta åt en då man får de :P

Har fått ett klagomål från Louise att jag inte uppdaterar min blogg så ofta och de gör jag ju inte heller utom om fakta om bäbisen och magbilder kanske inte så skoj att bara läsa om de men vet inte vad jag ska skriva händer inte så mycke spännande i min vardag just nu måste jag påpeka :P förra veckan var de förmiddag på polar gick faktiskt sjukt bra att kliva upp fem på morgon men då la jag mig ju klockan 21 på kvällen oxå men de gör jag ju utan krabaten med :P Inte så roligt för David kanske att jag lägger mig då men han säger då att han förstår att jag är trött är så sjukt glad att jag har han :) Han förstår mig och de tycker jag är en viktigdel i ett förhållande att kunna förstå varandra och respektera den andra :)

Och snaaaart kommer SANDRA KARLSSON hem och då ska vi tamefan grilla och vara med varandra sen ska jag kedja fast henne hära så hon inte kan smita tillbaka till gbg bara så du vet sandra ;) var på din vakt om du inte vill bli fast kedjad :D MOHAHA

Nej nu ger jag upp detta är ju sån sol ute och David är snart hemma =)


Bild på dagens mage :)

Jag och Zipen ute i solen :P inte snyggaste bilderna på mig men de får ni leva med :D


Kommentarer
Postat av: Louise

Bra ;)

2011-04-11 @ 22:44:10
Postat av: Sandra

Hahahaha crazy :p

Lr så kanske jag fängslar dig och tvingar med dig ner till gbg mohahah (efter vi har grillat så klart ;)

2011-04-12 @ 14:50:50
Postat av: Emmelie

Jag röstar på Marie, vi kedjar fast sandra!

2011-04-13 @ 00:56:11
URL: http://embenz.blogg.se/
Postat av: Lina

Hehe bra där, ofta jag har tid att fara ut och resa ;) hehe, bara i tanken :D

Du kan ju följa ut och gå nån dag ;)

Förresten så tror jag nog att jag måste hålla med Sandra den här gången! ;) Men det är bara för att jag längtar ner till Gbg, ehe.

2011-04-13 @ 20:59:43
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0