Påsk helg :)

Underbart med en låång helg efter att ha jobba 3 av 4 veckor på polar nu laddar man upp för dom sista 4 dagarna sen tillbaka till skolan usch å fy har inte ens öppnat böckerna på dessa veckor sjukt dåligt av mig :O
Men känner att energin att plugga och jobba samtídigt finns inte då man samtidigt har en krabat i magen så nått blir lidande tyvärr  :/
Men nu skiter vi i de :P
För Sandra har ju ääntligen tagit sig till byn så igår grilla jag, Sandra och Lina :) Em kom och gjorde oss sällskap efter hon jobbat klart =) God mat var de och trevligt sällskap :)
Och vilket väder vi haft helt sjukt underbart varmt har de varit idag då jag suttit hos min minsta storasyster och njutit av den och lite sällskap :)
Skulle tvätta bilen då jag kom hem men de blev inte var tydligen mer hungrig än jag trodde så de var bara värma pizzaresterna och sen ville zip ut i solen och jag var inte sen att följa efter :)


Finns många lukter som blåser in genom myggdörren ;)


Zip fick syn på massa fåglar som satt i backen mot skoterspåret gick ganska fort upp för han ;) men sen ville jag ut i solen så då var de bara följa med ner igen men han la sig så fort han kom ut på gräsmattan igen :P


Sen har jag och magen solat de var så sjukt varmt på altan får se om man kanske tar sig ut på den imorgon med å njuter lite =)
Nu ska jag ta å slå på nån film å mysa med kissekatterna :)
Ha en trevlig påsk =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0