Diabilder och bak =)

Var hemma på middag hos mamma och pappa igår =) Blev bjuden på köttgryta med ris sjuuukt gott kunde inte sluta äta men jag äter ju för två oxå =) Sen blev de marängswiss till efterrätt med chokladröra som mamma brukade göra på helgerna då vi var små hon hade även stoppat i jappbitar så de var en lite upppiffad version av marängswiss =) gotteligott =) Det tackar vi för mamma =)

Sen har jag varit sjukt sugen på att se diabilder från då jag var liten hann se ett tag men sen slutade fläkten i projektorn eller vad den heter funka så nu blev de inga mera diabilder tyvärr är ju ganska kul eftersom dom flesta korten på en själv finns på diabilder men hann ta två kort på korten :)

Inte bästa kvallan meen nog var jag gode söt :D


Sen hitta jag lite äkta syskonkärlek eller? ;) vet inte om hon ska bita eller pussa mig :P

Idag har jag hunnit baka filmjölksbullar till min sambo eftersom han är i fjällen och härjar =)

Nu ska dom bara stoppas i påsar så är dom redo för att bli uppätna imorgon :D

Nu ska jag se Eva och Adam på tv i brist på annat :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0