Beställning :)

Fick hem ett paket från hm idag =) eftersom David fyller år imorgon hade jag beställt hans present därifrån :) tröjan passa perfekt sjukt fin var de men fanns inte kvar någon bild på den på deras hemsida så kan inte visa er tyvärr :O Men badbyxorna var då alldeles förstora men han har ju gått ner mycke i vikt sen dom hade biggest loser på jobbet så de är ju inte så konstigt att han måste ha en mindre storlek numera så dom skicka jag tillbaka och tar en mindre storlek :)


Gode snygga =) han har ett par som är blåa där dom hära är vita men gilla nästan dom hära bättre även om jag älskar blått ;)

sen råkade de ju följa med något hem åt bäbisen konstigt nog ;)


Tycker Tiger är så sjukt sööt =) och de spelar ju ingen roll om de är en flicka eller pojke som ska ha dom =)

Sen fick även jag mig ett linne för de kan man väl inte få nog av eller? :P


Kan till och med ha de nu iallafall ett tag till men de e ju kanske dumt att töjja ut ett nytt linne  :P men de var billigt kosta under 100 lappen och de var ett härligt tyg =)

Kommentarer
Postat av: Vickan

Tycker att dom där pyjamaserna är så himla gulliga, så förstår att du inte kunde låta bli att köpa!! ;D Det är ju supergulligt med randigt. Jag har faktiskt än så länge kunnat hålla mig från att köpa dom :)

2011-04-14 @ 20:26:50
Postat av: Emmelie

Naw va söta tiger kläder är, men gissa vilken figur jag vill ha ;) haha

2011-04-14 @ 23:18:46
URL: http://embenz.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha oväntat att du kommentera de ;)

Men du måste ju hålla med om att man är mer social när man far på gym än om man är hemma och spelar wii, oavsett om man är flera ^^

Fina kläder förresten! :)

2011-04-15 @ 20:15:23
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0