Uppdatera oftare? :P

Tycker en del att jag borde göra ;)
Jag vet Alice att jag är dålig på att uppdatera men det ger ju inget att skriva nått om jag inte har nått att berätta om :P
och det mesta jag skriver här vet du ju redan om så :P
Iallafall i Måndags sov Flickan med de vackraste namnet Josefin här tänk att man kan heta som sin faster gode fint ;) och den damen älskar ju att se skräck så efter många om och men så övertala hon david till en skräckis han som verkligen hatar dom ;) men de var ju så hemsk satt mest och skratta :P sen ville hon se Rose red jag bara men jossan den är 3 timmar lång vi se den en annan gång.
men sen på dagen så övertala hon mig efter att vi spelat lite wii. Men gud så fel jag hade den är ju 4 timmar lång + att de finns en till del som hon vill se men de fick bli en annan dag för hon var redan sen hem :P
sen Onsdag var jag tillbaka på polar och tjäna ihop nån krona =)
sen torsdag hände de inte så mycke var med Pernilla en sväng innan David kom hem och de var klockan tre hur ofta händer de en torsdag? :P aja de fick jag ju igen för igår då han kom hem 17.40 som vanligt^^
 sen blev de ju att jobba natten mot fredag oxå och gud så trött man var :O Tackar Johan för att han höll mig vaken när vi packa med varandra :P
Ikväll blir de att åka upp till snårris och äta middag hos Anders och U-B blir säkert mumsigt =)
Nu längtar jag mest efter första advent vill göra de mysigt här hemma med gardiner, julstjänor framför allt julgranen =)

Seth och Jag


Kommentarer
Postat av: Alice

Jaa hihi, det kan ju hända att jag redan vet det mesta.. men ändå kul å läsa :)

2010-11-07 @ 19:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0