Senaste två veckorna....

Ja vad har hänt dååå?
jo farsdag har ju varit så hela davids familj kom hit och fira Ivan och Mig och David för förlovningen =) fick en jätte fin blomma och påslakan av David syskon =)
så vi var 13 pers två hundar och två katter :)

Allis och Isak utforskar leksakerna :)
Allis och Isak leker :)

Så hade vi ju Lady och Nemo söt hundar =)

Sen fick jag ju jobba hela förra veckan förmiddag på polarbröd tro de eller ej men klirr i kassan sa de även om man gick miste om lite lärdom på skolan under veckan men skit saksamma :P
Har även julpyntat lite här hemma men måste ju köpa mera saker har ju för många fönster att pynta får väl bli en runda att leta reda på nå sånt i stan :) vill nog ha en stor stjärna i altanfönstret men får se om jag hittar nån fin :)


Kommentarer
Postat av: Lina

jag och sandra är förvånade att du har uppdaterat!!! ;)

2010-11-23 @ 22:57:44
Postat av: Anneli

Kul att julpynta i nya huset och kul att du uppdaterar bloggen, särskilt med så snygga barn på bilderna ;-) Kram på er!

2010-11-24 @ 09:48:57
URL: http://lua-filosoferar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0