Prov :S

Idag har jag inte gjort ett piss nästan :)
var så död igår eftersom jag var på skolan klockan 8 satt och gäspa hela kvällen men ändå blir klockan elva om inte mer innan man kommer sig i sängen :O man tycker ju att David ska vela lägga sig tidigt någon gång under veckan men tydligen inte men då får han vara trött på jobbet :P
Men jag sov till kvart över elva å gud så himla skönt de var :)
har plugga lite engelska idag eftersom jag fick omprov på endel av provet bara de var ju skönt att man slapp göra om hela iallafall :)
och matteprovet fick jag G på trodde inte riktig jag skulle fixa de men de gick ju tydligen =)
sitter nu och försöker lära mig ca 40 gloser å gud vad jag hatar glosor usch.......
Tycker min sambo ska komma hem nu så jag får göra min fruktsallad himla nyttigt om man inte har en massa saker till såklart ;) men en sked glass åker nog oxå ner i skålen skulle jag gissa men de blir andra fruksalladen i veckan iallafall så mycke godare än att bara äta en frukt :O
men är sugen på att göra en efterrätt jag gjorde som ett hemprov då jag gick hr var så god men har tappat de men bild på den har jag :D


Mumsmums sen var de en apelsinsås till =)


Kommentarer
Postat av: Alice

Uusch hata prov.. hade det idag.. fy fasen! det gick så jävla dåligt :/

2010-11-11 @ 22:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0