Shit :P

Shiiit så fränt alltså nog har jag ju känt att min mage har varit hård under naveln på morgon å så innan man kliver upp å går på toa å så men i morse så var magen stenhård och "bullen" var på höger sida :P jag såg helt himla sned ut :P hahhaha
Nu ska jag snart klä mig å sen ut på byn med purran och hitta en hårfärg min snälla systeryster ska sätta i =) himla snäll syster jag har för de mesta ;)
Sen ska vi städa USCH :P sen såå kommer ju mina brudar hit åsså sak vi pröva nya pizzerian som om vi behövde någon mera? ;) sen blir de uppesittar kväll med bingolotto sen blir de byte av julklappar ska bli intressant å se vem som får vems julklapp :D
sen är de sängen som gäller och sen är det JULAFTON =)
den ska firas i Snårbäcksliden med min familj :) vi beräknas vara 17 pers :) nästa gång är vi 18 :D

Puss och Kram lillhjärtat :)


Kommentarer
Postat av: Elin felin

Jag är ALLTID snäll ;)

2010-12-23 @ 21:09:18
Postat av: Louise

Har vi fått en till pizzeria?? Vars? :P

2010-12-24 @ 21:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0