Min farfar

Idag är det hela 9 år sen min älskade farfar gick bort :(
Tur man har alla minnen kvar av han som ingen kan ta från en :)
Varje vinter när vi vänta på bussen fick vi höra han muttra dumma snö på väg till ladugården och vi bara skratta och sa snälla snö ;) Nu som vuxen måste jag nog hålla med han om att snön är dum :P skotta snö för att komma någon stanns med bilen och han skotta hur mycke som helst men då hade han ju traktorer =) En sak som är riktigt synd är att jag inte har så många kort på han :/ var alltid han som filma oss då vi var små. Alla borde finnas med på kort så man har det som minne =)

Ikväll kommer Mamma och Pappa hit och ska äta rester från tacosen igår blev ganska mycke köttfärs över =)
sen blir de att åka förbi graven och tända ett ljus för farfar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0