Julen =)

Igår var de ju jul afton :)
trodde ju verkligen att de skulle räcka med att ställa klockan på elva men nejdå för vi drog oss till 11.30 i sängen med ett morgonpaket som är obligatoriskt för mig ingen jul utan morgonpaket :)
Sen vart de en snabbdusch sminkning å finkläderna på :) sen en 5 min på soffan eftersom jag sovit så dåligt hela natten helt slut var jag å sjukt stressad men jag kände att lägger jag mig inte ner 5 min kommer jag svimma innan jag tagit mig till bilen men väl ute i bilen kändes de bättre :)
Då bar de va till Svärmor och Svärfar för att säga god jul åt dom :)
sen bar de av till min mamma och pappa :) där min syster och johan redan hade anlänt :)
mamma gjorde ett försöka att platta mitt hår men de sluta med att Elin fick ta över hade inget jäkla tålamod att själv platta håret ;)
Hon hade ju även färgat håret på mig kvällen innan blev mycke bättre än de såg ut innan :D

Jag och Älsklingen igår =) jaa bäbis är väl oxå med där inne men ;)

sen idag har Davids familj varit hära och de har fikats och ätits tacos och sen glass på de ;)
mycke mat!!
sen hade ju tomten glömt några julklappar hära så de blev en lite utdelning av dom och många glada barn ansikten =) även vuxnas ;)
Har även kramats med Stig vilket får en att längtar mera efter bäbis men de e bara härda =)
snart ska vi ju få se den lille iallafall =)

Farbror David är ju så rolig att titta på tycker Stig som skrattar på för fullt :)
Nu sitter man bara i soffan och vilar i pyjamas och snuggie är på skit skönt är den de tackar vi min älskade David för :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

177 dagar kvar ;)

2010-12-25 @ 22:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0