Julbord med Polarbröd

Idag har man varit på julbord men de var mest för Alice skull annars hade hon inte farit dit så man måste ju vara snäll  med sina vänner =) sen så träffa vi ju Louise, Jon och Hjalle som satt med oss och åt eller dom åt och jag drack julmust ;) har liksom tappa suget efter julmat sen jag gick HR så skyller allt de på skolan min :P
Har även varit hem till mamma idag och grattat henne för hon fyller år på tisdag men då skulle hon på julbord så de blev en vända till snårris efter julbordet :)
Suck prov imorgon och har jag pluggat nått? knappast hela jävla helgen har gått åt till annat och nu sitter jag här och skriver hur fan ska de gå imorgon? åt f'n ungefär men skit i de....
Har fått många grattis på facebook och några på bloggen väldigt roligt och jag tackar så mycke för det :)
Hoppas bara allt är okej men lill*n men de ska vi ta reda på i veckan :)

Lägger in en bild på söta Stig då han var lite mindre än nu och drömmer mig bort till Juni :)

Puss och kram lillhjärtat från mamma och pappa


Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh! Tänk att det var så nyss, ändå känns det sjukt länge sen!



Du rapporterar väl i veckan?



Kram!

2010-12-05 @ 22:15:07
URL: http://lua-filosoferar.blogspot.com
Postat av: Marie

Jadå jag skriver nog på bloggen efter jag varit där annars får david sms eller ringa er verkar inte ha varken ditt eller peters mobil nummer :(

2010-12-05 @ 22:17:46
URL: http://mosterbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0