Hatar obehagliga drömmar!

Vaknade i natt runt två av att jag hade varit i korsträsk och sett huset som brunnit vilket jag gjort tidigare under dagen de rykte precis som i verkligheten men i drömmen åkte jag och pernilla ända fram till huset men när vi skulle därifrån så lyckades jag köra ner i korsträsksjön på nått konstigt sätt och vi höll på att drukna kommer bara ihåg att jag öppna min dörr sen fylldes lungorna med vattnen och jag vaknade av att jag hörde David prata med mig och sa nått om att jag var hemma och de var ingen fara men fy så obehagligt det var :S men som tur så hade pernilla inte badat nå i  natt som hon sa då jag smsa henne på morgon och sa att hon höll på att drukna med mig i natt så de var ju tur =) nu har vi iallafall börja rivat i huset känns som det händer lite där nu =) sen fick jag ju tillstånd av min snälla David att riva tapeterna i sovrummet vilket behövdes ska köpa tapeter på rusta nästa gång jag åker till luleå =) 
Idag har jag varit på Hyddan och jobbat =) har blivit en del jobbade nu senaste två veckorna och inte klagar man synd bara att polar ringde idag då jag redan jobbat å ville ha mig på eftermiddag egentligen gillar jag ju inte eftermiddag men de ger mycke mera pengar än att vara på dagis. Men då har jag tid att vara i huset med David så det blir nått gjort där så jag vet inte om jag ska vara glad över tiden man får att bygga på i huset å ledsen över pengarna man går miste om :P nu ska jag slappa ett tag innan de blir mat och hus =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0