Födelsedag,flytt :)

Flytt m.m :D
Igår fyllde min älskling 30 år :) blev lite presentkort av Mamma,Pappa,Elin,Johan,Linda m. fam och Roger m. fam och grillpinnar/spett och en väldigt liten söt blomma med kruka av Em och Krister ett wii spel av Nicklas och Jonas och en Choklad kaka av Lina sen en fotobok av mig som han verkade uppskatta var lite orolig där men i den fanns bilder av han som liten och stor samt familj,vänner och självklart  mig :D var en lyckad dag med mycket folk :)
Imorgon ska David hjälpa sin mamma och pappa att flytta till sin lägenhet fast dom har redan börjat flytta så lite har dom ju hunnit imorgon ska dom även tapetsera m.m så snart får vi börja riva i huset äntligen :D men jag har fortfarande inte fattat de riktigt än fast vi kört dit en massa saker filmer,böcker,sovrumms tvn,expediten mitt vitrinskåp och allt innehåll + en massa mera saker man inte behöver just nu iallafall :P
nu sitter jag vid köksbordet och ska packa ner ännu mera glas undra hur många man har om man skulle räkna alla? ;)
Både Zip och Skrållan älskar alla kartonger vi tar hit eftersom dom är så bra att ligga i :P
Förresten så har jag även fått jobba på polar igen helt otroligt men alla dagar denna vecka utom tisadag det säger klirr i kassan och det behövs verkligen när man ska göra om ett helt jäkla kök :D
Och jag hoppas att sandra kommer hem innan valborgs skulle vara så roligt att träffa henne har ju inte sett henne sen efter nyår fasen bara komma hem Sandra Karlsson :P
Här ligger alltså Zip i en av kartongerna :P
Himla söta katt :)


Så hära ser det ut då man börjar flytta saker :P
Ja nog ska man flytta alltid :P
nu ska jag fortsätta eller snarare börja packa ner saker har bara ställt fram glasen på bordet innan jag kom på att man borde skriva hära så jag inte glömmer min Blogg :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe jag håller på att planera min hemresa ;) Bara hoppas de där himla askmolnen flyger iväg :@

2010-04-18 @ 21:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0