Fjällen :)

Påsken i Kvikkjokk :)
Har tillbringat påsken i Kvikkjokk med snyggingen min! Åkte upp torsdags hälsa på Andreas och alla dom. Sen blev det lite uppackning av mat och kläder :)
Sen fick man somna till snö/regnet som smattrade på taket på husvagnen finns inget bättre sömnmedel :)
Sen fredag var inte så bra väder så vi åkte en kort sväng med skotern till en sjö och pimla lite!
Lördag åkte vi lite längre men blåste så mycket så David grävde en sittplats åt oss där det var lite lä och karlarna lagade mat åt oss flickor :) sen bar det av hemmåt så blev de grillad fläskfile med kroketter och David hamnade i en snöhög med stolen medan han grillade väldigt rolig syn :D Så blev de färhäxad och god mat :)
Sen Söndag var det kanon väder och tro det eller ej men jag fick en fisk som kom till fisk himlen som David säger :D han har roliga idéer min kära sambo :) fick en röd näsa och fräknar efter den dagen :P
Måndag vart bara en kort sväng sen hem till husvagnen och packa ihop oss sen bar det av hemmåt till våra älskade katter som hade saknat matte och husse massor :)
Och just nu ser våran lägenhet ut som ett bombnedslag eftersom jag fick för mig att börja packa ner en massa filmer och böcker m.m även om det är förräns 1 Maj vi får huset men vi får ändå lämna av en massa saker hos svärmor och svärfar dom är guld värda :)


Här ligger min käraste i snöhögen :P


Kommentarer
Postat av: Lina

det var som fan! inte visste jag att du har börjat blogga ;) jag har oxå funderat på de faktiskt.. puss

2010-04-07 @ 01:53:12
Postat av: Marie

hehe har ju som bara skrivit två inlägg men de kommer väl fler antar jag :) puss

2010-04-07 @ 06:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0